Het is zo ver!! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Nadieh & Tessa - WaarBenJij.nu Het is zo ver!! - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Nadieh & Tessa - WaarBenJij.nu

Het is zo ver!!

Door: TessaNadieh

Blijf op de hoogte en volg Nadieh & Tessa

15 Juli 2010 | Nederland, Sittard

Hallo vrienden!!

Nadieh hier,
Eindelijk is het zover, over een paar uur vertrekken we naar Amsterdam.
We realiseren het ons nog steeds niet helemaal. Zijn om het uur elkaar aan het mailen over dingen waar we aan moeten denken of gewoon even doorgeven dat we het allemaal niet meer weten van de zenuwen.
Ik heb nog plek over in mijn koffers dus blijf denken dat ik de helft ben vergeten. Maarja zoals mijn moeder altijd zegt: zolang je je paspoort en pasjes maar hebt. Die heb ik dus het zal wel goed komen.

Nou onze vlucht voor de mensen die het leuk vinden:
17:00 vertrek naar Rome
19:15 Aankomst Rome

21:50 Vertrek Sao Paulo!!!!!!
04:50 Aankomst Sao Paulo

Het duurt dus toch nog wel even maar we zijn in ieder geval onderweg.
Bedankt alvast voor alle leuke reacties! We gaan echt proberen zo veel mogelijk te schrijven en vooral veel leuke foto's erop te zetten.

Tchau Amigos!!

Tessa & Nadieh

• 15 Juli 2010 - 09:23

Anna:

Poeh dat wordt een lange zit he!! Nou, succes nog met deze laatste uurtjes stressen:) als jullie straks in het vliegtuig zitten is dat helemaal over!
    Goeie reis!! xxx

• 15 Juli 2010 - 10:57

Fonnie En Peter Cuijpers:

Heey meiden...

Nou jullie waren wel een beetje nerveus hoor, helemaal niet nodig.
    Gaat allemaal vanzelf.
    Nou een hele fijne reis, geniet van iedere minuut, doe ik ook.
    Geniet van: Jullie vrienden en fam, eten, drinken, natuur, uitgaan, en nog veel meer.
    Denk niet aan je figuur :) dat is straks toch verpest met al dat eten en drinken hahaha.

Heel veel liefs

Mam.

• 15 Juli 2010 - 14:37

Cindy:

Jullie zitten nou bijnaaaa int vliegtuig.. spannend!! Heel heel heel erg veel plezier en n goeie reis..

Dikke kus cin

• 15 Juli 2010 - 21:47

Marja En Raymond:

Hallo meiden,
    Geniet maar lekker van jullie verblijf in Brazilië, groetjes, Marja en Raymond.