Geen idee welke dag, maar we zijn in Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Nadieh & Tessa - WaarBenJij.nu Geen idee welke dag, maar we zijn in Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Nadieh & Tessa - WaarBenJij.nu

Geen idee welke dag, maar we zijn in Rio

Door: TessaNadieh

Blijf op de hoogte en volg Nadieh & Tessa

01 Augustus 2010 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hallo Allemaal,

(Nadieh)

Weer even een snel berichtje dus weer binnen een half uur te lezen arno :).
Jean als je ooit hier heen wilt komen moet je het me zeker laten weten dan informeer ik Helena, ze zal je met open armen ontvangen en het echte Braziliaanse leven laten zien.

Zijn net terug van de vele indrukken in Rio. Zijn bij Christus en de sugar loafs geweest. Het is heerlijk weer hier, steeds 30 graden met volle zon. Echt genieten. Het is heel speciaal om de dingen die je normaal op tv ziet eens in het echt te zien. Om bij de sugar loafs te komen moesten we met een soort lift, het ziet er uit als een grote glazen boon en het gaat als een ski lift. Even wennen aan de hoogte maar het is een geweldig uitzicht.

Morgen gaan we als het goed is naar de beruchte trappen en hopelijk naar de favella´s. Ik wil namelijk super graag naar de favella´s om de ervaring te kunnen over brengen aan de kinderen op school.
De nicht van Helena kent een jonge die in de favella´s woont en misschien kunnen we er morgen even een biertje gaan drinken!! Nogal raar idee maar het moet beter zijn als de tour. Hopelijk lukt het.

We beginnen nu echt af te tellen, het zijn nog maar bijna 4 dagen, niet normaal hoe snel het is gegaan. We hebben nog zo veel te doen maar zo weinig tijd. We weten niet hoe we het nog allemaal voor elkaar moeten krijgen. Woensdag is ook ons afscheidsfeest. We hebben heel veel vrienden van Helena en Fernando leren kennen en willen dan ook graag afscheid van ze nemen op een leuke braziliaanse manier. Een flink feest met veel caipirinha, dit keer zullen we weer flink mee doen want het zal ons laatste feest zijn.

Het is de bedoeling dat we vanavond gaan stappen, weten nog niet of het door gaat maar jullie zullen het morgen wel merken.

Dit was het weer even voor vandaag, nogmaals bedankt voor jullie leuke reacties. Het is leuk om te horen hoe jullie onze verhalen beleven en hoe het momenteel daar is.

Liefs Tess & Nadieh

  • 02 Augustus 2010 - 08:36

    Maarten:

    Schrijf, schrijf, schrijf en laat je niet van de wijs brengen door Arno. Ik verslind jullie verhalen als Rupsje Nooitgenoeg.
    Heeft Jezus nog iets gezegd over mij????????
    De foto's zijn een mooie ondersteuning van je verhaal. Ik zie het zó voor me.
    Gisteren met pap en mam hier in de tuin gezeten en gezellig gekletst over alles en nog wat en over jullie in het bijzonder. Dory had een lekkere maaltijd klaargemaakt en met een groot glas rosé hebben Dory en Fonnie alles overgoten. Wist je dat onze Fonnie zwanger is? In februari worden we opa en oma!?!
    Verder nog meer nieuws maar we bewaren wat voor als je weer thuis bent.


  • 02 Augustus 2010 - 11:16

    Jean.:

    Zijn we weer.
    Ben zeer benieuwd naar je verslag over de favella's. Zoiets boeit mij ook maar ik kan mijn verhalen niet meer kwijt aan kids.
    Het is afgelopen.
    Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe zo'n reispagina te openen/aan te vragen omdat ik al met Nieuw Zeeland bezig ben.Stuur me dan evt. je mailadres.
    Wens jullie nog een paar fantastische dagen met een geweldig afscheid en een goede terugreis.

  • 02 Augustus 2010 - 13:15

    Nadieh:

    Hallo Maarten,

    ik had het inderdaad gehoord voordat ik naar Brazilie ging maar wist jullie niet zo snel te bereiken. Wat een geweldig nieuws!! Dit zal een kind worden met een geweldige familie.
    Jezus heeft niks meer gezegd, hij verwelkomde ons wel met open armen!

    En Jean, als je naar waarbenjij.nu gaat moet er als het goed is rechts ergens aanmelden staan. Hier kun je dan je gegevens invullen en de rest wijst zich vrijwel vanzelf, maar als het niet lukt moet je het me even laten weten. Mijn email adres is me_nadieh@hotmail.com.
    Heb je nog een leuke laatste dag gehad? De kinderen zullen je echt gaan missen!

    Ga weer even een verslag schrijven van een paar dagen terug!

    Liefs Nadieh

  • 23 Augustus 2010 - 14:48

    Sandra:

    Die trap en de favella's lijken mij ook echt sjiek om te zien. Maak maar veel foto's!
    Wel lekker dat het er warm is. Beetje bijkleuren :)
    En die foto van jou en Helena met het bier kan niet missen he!

    Dikke x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Nadieh & Tessa

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 31795

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 23 Juli 2016

Curacao

13 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Fortaleza & Sao Paulo!

15 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Helena!

Landen bezocht: