Rio - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Nadieh & Tessa - WaarBenJij.nu Rio - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Nadieh & Tessa - WaarBenJij.nu

Rio

Door: TessaNadieh

Blijf op de hoogte en volg Nadieh & Tessa

01 Augustus 2010 | Brazilië, São Paulo

Hallo allemaal!

Even kort:

We zijn van woensdag tot gisteren in het beachhouse geweest, het weer was heeeeeerlijk! Hebben 2 dagen op het strand gelegen! Daarna verjaardagsfeest van Fernando gehad en gisteren ochtend vroeg vertrokken naar de tante in Rio!
Hebben tot nu toe nog alleen geslapen maar we gaan zo naar ´the christ´ en naar de sugarcane fabriek. Ik denk dat we niet veel kunnen schrijven vanuit hier, maar zodra het kan houden we jullie weer op de hoogte ;)

xxx Nadieh & Tes

• 01 Augustus 2010 - 16:35

Arno:

Mooi, een verhaal wat ik binnen een half uur gelezen heb....:-)

• 01 Augustus 2010 - 19:06

Marja:

Hoi Tessa en Nadieh een berichtje van mij, we zijn zelf een lang weekendje naar Sauerland geweest. Herman en Lizet hebben op jullie konijntje gelet daarom dit laat berichtje, ik weet zeker dat jullie een geweldige vakantie hebben, geniet nog maar de laatste paar dagen van het eten en het stappen, het is jullie gegund. Veel liefs Marja.

• 01 Augustus 2010 - 20:48

Mam:

Hallo meiden.
    Gaat snel nu. Doe de groetjes aan tante van Helena ze heeft ons heel gastvrij ontvangen. Ook aan Marcello onze chauffeur :). Ik hoop dat Christus niet in de wolken is ha ha anders is hij erg moeilijk te vinden. Nou geniet van de laatste paar mooie dagen.

Mam.

• 23 Augustus 2010 - 14:44

Sandra:

Wat een geweldig strand! Heerlijk! Geniet nog maar.. Voordat je het weet ist alweer voorbij :(

kussie